Linggo, Mayo 9, 2010

Dae muna ako makasurat rawitdawit...

Kadakol nag-abot kadakol nawara. Pagkamoot. Kamunduan. Kogmahan. Pilosopiya. Pag-adal. Dawa ano na sana? Kaipuhan ko man sigurong magpahingalo. Dinaguso pa lang ako nin sarong unos. Asin hanggang ngunian, nagkakapa-kapa pa sa diklom. Trademark ko na garo yan, Mr. Complicated o Mr. Turik. Risa man baga sa mga rawitdawit ko. Grabe kadiklom grabe kabrutal.

Kaipuhan ko pa munang hanapon an sadiri ko. Mahorop-horop. Manamit nin bag-ong ekperiyensya. Kukuguson an uniberson. Asin kukuguson an kublit. Hahanapon an sakuyang kaogmahan asin solitude. Siguro duman sana ko maiheheras an totoong serbe kan mga rawitdawit. Lalo pa na naaraman ko na dakulaon palan an obligasyon tang mga poet sa society. I must fix first my self before I can do such.

Dai ako madulag dawa na ngani depressed ako sa pagkamoot. Dakol lang talaga siguro akong nanodan sa experience ko. Tabangan man lugod ako kan Kaglalang. Tabangan lugod nindo ako. Tabang man lugod ako kan sakong musa.

5-9-10

0 (mga) komento:

Mag-post ng isang Komento

Mas Bagong Post Mga Lumang Post Home

Blogger Template by Blogcrowds